כאב ראש קואליציוני • כחלון: "אני אחליט מה החרדים יקבלו"

ארי וידר No Comments on כאב ראש קואליציוני • כחלון: "אני אחליט מה החרדים יקבלו"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כל יום שבו מתנהל המו"מ הקואליציוני, הפרטים נראים מסובכים יותר ויותר. אחד מגורמי המפתח הגדולים בקואליציה העתידית הוא משה כחלון על עשרת המנדטים שמפלגתו קיבלה. כחלון, מנסה לנצל את עובדת היותו לשון מאזניים ומבקש לקבל לידיו את כל הסמכויות הכלכליות של ישראל.

לאחר שגורמים במפלגתו כבר רמזו בשבוע שעבר כי יש להם בעיה עם התחייבויות תקציביות למפלגות החרדיות, מסתמן שמשה כחלון מהווה בעיה קשה עבור הציבור החרדי.

ב'דה מרקר' דווח כי צוות המשא ומתן הקואליציוני של כולנו דורש שכל התחייבות תקציבית לסיעות במסגרת ההסכם הקואליציוני המתגבש תיעשה בהסכמה עם שר האוצר המיועד, משה כחלון.

הדרישה הועלתה במהלך פגישת צוותי המשא ומתן השבוע, זאת לאחר שהליכוד כבר הסכים במהלך המשא ומתן הקואליציוני עם יהדות התורה וש"ס להעלות את קצבאות הילדים ב–2.6 מיליארד שקל בשנה, לבטל קיצוצים בתקציבי מוסדות הדת והחינוך החרדיים בכחצי מיליארד שקל ולהעניק פטור ממע"מ על מוצרי מזון מפוקחים בסכום של בין 800 מיליון למיליארד שקל.

בנוסף לכך קיימים עדיין המכשולים בעניין בעניין מינהל התכנון במשרד הפנים שהאחריות עליו הובטחה ליו"ר ש"ס, אריה דרעי, כשהוצע לו תיק הפנים.



0 תגובות